فایل وب

فایل وب

برترین فایلهای روز دنیا2019
فایل وب

فایل وب

برترین فایلهای روز دنیا2019

دانلود پاورپونیت آموزش زیرسازی و روسازی آسفالتی راه با نگرشی بر نشریه 101 و 234 برای آزمون کارشناسان رسمی راه وساختمان


دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 11369 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 138

دانلود پاورپونیت آموزش زیرسازی و روسازی آسفالتی راه با نگرشی بر نشریه 101 و 234 برای آزمون کارشناسان رسمی راه وساختمان و استفاده مهندسین عمران راه سازی و دانشجویان مهندسی عمران .

دانلود دانلود پاورپونیت آموزش زیرسازی و روسازی آسفالتی راه با نگرشی بر نشریه 101 و 234 برای آزمون کارشناسان رسمی راه وساختمان

خلاصه شده ترجمه 4 مقاله ISI 2015،2014،2012 و 2006 در خصوص موضوع دیوار برشی فولادی با سخت کننده و بدون سخت کننده


خلاصه شده ترجمه 4 مقاله ISI 2015،2014،2012 و 2006 در خصوص موضوع دیوار برشی فولادی با سخت کننده و بدون سخت کننده

خلاصه ای از ترجمه مقالات ISI با رعایت اصول و قواعد نگارشی در فرمت WORD به همراه 4 فایل PDF مقاله یک فایل بی نظیر برای دانشجویان لیسانس و فوق لیسانس و دکترای مهندسی عمران

دانلود خلاصه شده ترجمه 4 مقاله ISI 2015،2014،2012 و 2006 در خصوص موضوع دیوار برشی فولادی با سخت کننده و بدون سخت کننده

ترجمه مقاله
دیوار برشی فولادی
Cyclic behavior
low yield point steel
steel shear wall
رفتار سیکلیک
حد تسلیم پایین فولاد
سخت کننده
steel plate shear wall
دسته بندی عمران
فرمت فایل docx
حجم فایل 15467 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

خلاصه ای از ترجمه مقالات زیر جهت اضافه کردن به قسمت "مروری بر مطالعات گذشته" پایان نامه ها و سمینار ها با رعایت اصول و قواعد نگارشی در فرمت WORD به همراه فایل PDF هر 4 مقاله. یک فایل بی نظیر برای دانشجویان لیسانس و فوق لیسانس و دکترای مهندسی عمران

1- Behavior of stiffened and unstiffened steel plate shear walls considering joint properties (2015)

2- Experimental and theoretical studies of steel shear walls with and without stiffeners (2012)

3- Behavior of steel plate shear walls with pre-compression from adjacent frame columns (2014)

4- Cyclic behavior of low yield point steel shear walls (2006)

دانلود خلاصه شده ترجمه 4 مقاله ISI 2015،2014،2012 و 2006 در خصوص موضوع دیوار برشی فولادی با سخت کننده و بدون سخت کننده

پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تالیف ریچارد ال دفت


پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع فرهنگ سازمانی و ارزش های اخلاقی، در قالب pptx و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فرهنگ چیست، پیدایش و هدف فرهنگ، یکپارچگی داخلی، سازشکاری خارجی، تفسیر فرهنگ، قدرت فرهنگ وسازشکاری

دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

پاورپوینت فرهنگ سازمانی و ارزش های اخلاقی
پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع فرهنگ سازمانی و ارزش های اخلاقی
فصل دهم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تالیف ریچارد ال دفت
پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری و طراحی سازمان پارساییان و اعرابی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 200 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع فرهنگ سازمانی و ارزش های اخلاقی، در قالب pptx و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

فرهنگ چیست؟

پیدایش و هدف فرهنگ

یکپارچگی داخلی

سازشکاری خارجی

تفسیر فرهنگ

قدرت فرهنگ وسازشکاری

استراتژی و فرهنگ

رابطه محیط واستراتژی با فرهنگ سازمانی

فرهنگ انعطاف پذیری

فرهنگ ماموریتی

فرهنگ مشارکتی

فرهنگ بوروکراتیک

ارزشهای اخلاقی در سازمان

رهبری مبنتی بر ارزش

سیستم ها و ساختار رسمی

 

توضیحات: 

کتاب " تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه دکتر علی پارساییان و دکتر سید محمد اعرابی"  از جمله منابع مهم درسی رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب  با عنوان "  فرهنگ سازمانی و ارزش های اخلاقی " می باشد که در حجم 18 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر


بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر

امروز جامعه در حال پیشرفت، نیازمند افرادی مسئول و خودکفا است و آموزش مسئولیت پذیری به کودکان نیازمند جوی خاص در خانه و مدرسه است

دانلود بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر

بررسی میزان مسئولیت پذیری
خانواده و جامعه
دانش آموزان
مسئولیت پذیری
دانش اموزان
مسئولیت
پذیرش مسئولیت
اموزش مسئولیت پذیری
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دسته بندی علوم سیاسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 297 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 119

بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر

 

مقدمه

امروز جامعه در حال پیشرفت، نیازمند افرادی مسئول و خودکفا است و آموزش مسئولیت پذیری به کودکان نیازمند جوی خاص در خانه و مدرسه است.

بایستی شرایطی فراهم کرد تا کودکان و نوجوانان، ابزارهای نگرش و ارزشیابی پیدا کنند تا به کمک آنها بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. تصمیماتی که آنان را در این دنیای پیچیده به سوی زندگی بارور و رضایت بخش رهنمون کند. انسانهای امروز بیش از بیش نیازمند پذیرش مسئولیت برای زندگی و سرنوشت خود هستند و این امر میسر نمی شود مگر اینکه مبنای آموزش و پرورش آنها مبتنی بر افزایش درک کودکان و نوجوانان در مورد نقش خود آنها به تعیین سرنوشت و ساخت کیفیت زندگیشان باشد و برای رسیدن به این اهداف، سعی و کوشش و برنامه ریزی دقیق لازم است.

 

آغاز زندگی اجتماعی کودک                 

همانطور که می دانیم انسان اجتماعی متولد شده و از زمانی که کودک به مادرش مهر می ورزد و یا به دیگران احساس عشق  ، حد و یا دشمنی می کند ، اجتماعی است . روان شناسان تربیت اولیه را در شکل گیری شخصیت کودک بسیار مؤثر دانسته اند .

فروید اولین کسی که نقش نخستین تربیت را در تشکیل شخصیت کودک عنوان کرد ، و جامعه شناسان را بر آن داشت تا از این دریچه به افراد و گذشتة آنان بنگرند و به تحصیل آن بپردازند . چرا که شخصیت هر فرد از ترکیب دو زمینه فطری و اکتسابی صورت می پذیرد . بدین معنا که بعضی از خصوصیات زمینه وراث و ژنتیکی دارند و برخی از آنها اکتسابی است. رفع نیازهای زیستی نوزاد و گرفتن پستان مادر و مکیدن و شیرخوردن، خوابیدن و نظایر آن، به طور غریزی و بدون آموزش صورت می پذیرد. ولی در زمان اندک، زمانی که کودک دست خود را برای گرفتن اشیاء ( خوب یا بد ، خطرناک و یا بی خطر ) دراز می کند، وقتی که سراپا ایستاده آهنگ راه رفتن می کند، آموزش و پرورش اهمیّت و ضرورت خود را می نمایاند، در این موقع است که مرحله ی یادگیری کودک آغاز می گردد. اساس یادگیری اجتماعی کودک که با مشکلات آموزشی نیز توأم است. از وقتی شروع می شود که با« دیگری »مواجه می گردد.یعنی اولین برخورد وی با افراد غیر از والدینش، یا افرادی چون خودش که تا کنون در ذهن و تصورش نبوده است.

او نه پدر و مادرش است و نه اسباب بازی، بلکه او« دیگری » و بیگانه است. کودک در نخستین برخورد و با این« دیگری » اولین نیاز اجتماعی شدن را درک می کند . و با این احساس « زندگی اجتماعی » وی آغاز می گردد. در برابر این وضع جدید مبهوت و سرگردان می شود. نمی داند چه بکند و چه واکنشی از خود نشان دهد. بخندد ، گریه کند ، سازش نماید و یا تسلیم شود. احساس نیاز اجتماعی از طرفی در« خویشتن خود » و از طرف دیگر، کشمکش درونی ایجاد می کند و، واکنش پناه بردن به مادر را در وی می آفریند. کودک تا چهار سالگی در مرحلة سرگردانی و تزلزل تصمیم قرار دارد. تسلط بر دیگران را با همکاری با دیگران و شیر را با سازش در هم می آمیزد. چرا که هنوز یادگیری انجام نشده و تجربة اجتماعی را کسب نکرده است او باید بعضی از بازتاب های اجتماعی را که بکارگیری آنها لازمة زندگی اجتماعی است، و نیز اصول و قواعد رفتارهای لازم و مورد قبول اجتماع را از طریق خانواده و بعضی از نهادها بیاموزد.

در این صورت که فرد با حفظ خویشتن خود شخص اجتماعی می شود و با جامعه و محیط اجتماعی خود روابط پیدا می کند این یادگیری اجتماعی به تدریج تا ۹ سالگی صورت می پذیرد و ادامه می یابد .

 

مهمترین مراحل تحول شخصیت اجتماعی کودکان از نظر مید :

به عقیده مید کودک طی دو مرحله شخصیت اجتماعی و خودش شکل می گیرد که عبارتند از مرحلة نمایشی و مرحله بازی . کودک در مرحلة نمایش نقشهای آدمهایی که برایش مهمند ، مانند پدر ، مادر ، برادر ، یا خواهر را یاد می گیرد و از این طریق نقشهای متنوعی را به نمایش می گذارد و خودش را در نقشهای گوناگون می بیند که در آینده بخشی از شخصیت و خود اجتماعی او را می سازند . اما در این مرحله ، کودک هر یک از این نقشها را به گونه ای جداگانه و بدون ارتباط متقابل آنها فرا می گیرد . هر کودکی برای آن که ادراک یکپارچه تر و منسجمتری از خود و جامعه اش به دست آورد ، باید علاوه بر مرحلة نمایشی مرحلة بازی را نیز پشت سر گذارد تا به خود و شخصیت اجتماعی کاملی دست یابد . در این مرحله ، کودک چشم انداز فراگیری از نقشهای گوناگون اجتماعی را در قالب یک جامعیت یکپارچه و تعمیم یافته به دست می آورد و در نتیجه ، به ادراک منسجمتری از خود نیز دست می یابد[1] .

 

جامعه پذیری                                                                             

همانطوریکه اشاره شد کلیه عناصر جامعه (از جمله گروههای اجتماعی، خرده گروهها و حتی کوچکترین عنصر آن یعنی فرد) به طور مستمر و مداوم در حال تغییر و تحول می باشند .

افراد جدیدی که به جامعه می پیوندند (مثلاً نوزادان) ضرورتاً باید با هنجارها ،معیارها، ضوابط و ارزشهای اجتماعی و فرهنگی جامعه آشنا شده و خود را با آنها همساز و هماهنگ نمایند .فرایند و جریانی که از طریق آن عناصر فرهنگی و اجتماعی به افراد جدید هر جامعه منتقل شده و در درون آن جایگزین می شوند را جامعه پذیری می نامند .

جامعه پذیری جریانی است که الگوها ، مفاهیم اجتماعی ، ضوابط رفتاری ، زبان ، ارزشهای فرهنگی و هنجارهای گروهی را به افراد جامعه انتقال می دهد .

جامعه پذیری ، در جریان زندگی اجتماعی ، فرد را با کلیة مظاهر جامعه و زندگی اجتماعی هماهنگ می نماید و او را برای زندگی اجتماعی مهیا و مجهز می کند .

کودکی که در یک جامعه متولد می شود ، از هر گونه شناخت از محیط پیرامون ( از جمله محیط اجتماعی ) تهی و خالی است . روابط او با والدین و اطرافیان ، بتدریج معیارها و مفاهیم زندگی اجتماعی را ( در ذهن ) او تعبیه می کنند و کودک را به موجودی اجتماعی و همساز با عناصر مختلف حیات اجتماعی تبدیل می نمایند . این جریان را جامعه پذیری می خوانند .

جامعه پذیری در هر جامعه یا از طریق نهادها و سازمانهای اجتماعی ، فرهنگی با برنامه ریزی و به طریقی هدفمند صورت می گیرد ( نظیر خانواده و مدرسه ) و یا به صورت خود بخودی ( غیر برنامه ریزی شده ) از طریق خود فرد بدست می آید ( از طریق گروههای همبازی و . . .  ) .


[1] - جورج ریترز ، نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر ، ترجمه محسن ثلاثی – ص 315

دانلود بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر

خلاصه کتاب تحول در نظریه های روابط بین الملل، حمیرا مشیرزاده


خلاصه کتاب تحول در نظریه های روابط بین الملل، حمیرا مشیرزاده

خلاصه کتاب تحول در نظریه های روابط بین الملل، حمیرا مشیرزاده شامل 39 صفحه pdf مناسب جمع بندی و آمادگی امتحان پایان ترم شامل مباحث زیر می باشد. مقدمه: تکثر نظری در روابط بین الملل فصل اول: لیبرالیسم فصل دوم: واقع گرایی و تحولات آن فصل سوم: مکتبانگلیسی فصل چهارم: نظریه نظام جهانی‌ فصل پنجم: نظریه انتقادی فصل ششم: پسا تجدد گرایی فصل هفتم : فیمینیسم فصل هشتم : سازه‌انگاری


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم642 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیعلوم سیاسی

توضیحات کامل

خلاصه کتاب تحول در نظریه های روابط بین الملل، حمیرا مشیرزاده

شامل 39 صفحه pdf

مناسب جمع بندی و آمادگی امتحان پایان ترم

 

شامل مباحث زیر می باشد.

مقدمه: تکثر نظری در روابط بین الملل

 

فصل اول: لیبرالیسم

فصل دوم: واقع گرایی و تحولات آن

فصل سوم: مکتبانگلیسی

فصل چهارم: نظریه نظام جهانی‌

فصل پنجم: نظریه انتقادی

فصل ششم: پسا تجدد گرایی

فصل هفتم : فیمینیسم

فصل هشتم : سازه‌انگاری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود